سئو و توضیح اصول سئو

Wiki Article

رفتن و حرکت به سمت قله احتمالا با سختی های زیادی همراهه ( تولید محتوا) شاید قله ای که در مسیرش حرکت می کنیم خیلی کوچیک باشه و بشه راحت بهش رسید.

اگر هاست سایت از فرانسه به ایران منتقل بشه مشکل یا افت رتبه ایجاد میشه ؟

در صورتی که روی سایت شما یک سئو قوی انجام شده باشد هر ماه سایت شما می تواند هزاران بازدید کننده بدست آورد و طبیعی است که می تواند بصورت مستقیم روی فروش و جذب مخاطب شما ارتباط مستقیم داشته باشد. با استفاده از سئو برند شما شناخته شده و می توانید جایگاه ویژه ای در کسب و کار خود بدست آورید.

کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر برای شرکت وبسیما برتر محفوظ است.

آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است.

احتمالا تو تجربه بعدی سعی می کنیم کمتر اشتباه کنیم ( برنامه ریزی و آنالیز)

برای پرهیز از تکنیک های کلاه سیاه بهتر است اول این تکنیک ها را به خوبی شناسایی کنیم به همین منظور بخش دیگری در سایت آکادمی ایجاد کرده ایم با نام سئو کلاه سیاه که مهم ترین تکنیک هایی که ممکن است موجب جریمه سایت شما شوند را معرفی کرده است.

کیفیت محتوا و ساختار استاندارد موجب میشود که گوگل محتوای شما را به درستی درک کند، در بسیاری از پروژه های سئو میزان رقابت بالا نیست و رعایت همین نکات برای رسیدن به رتبه یک گوگل کفایت میکند ولی اگر این نکات توسط همه رعایت شد کدام یک مستحق جایگاه بهتر است؟

ورود کاربر به سایت اولین هدف ما از کسب موفقیت در سئو است ولی مهمتر از آن تبدیل همین کاربر به مشتری خواهد بود.

این یعنی شما و گوگل در حال کار متقابل با یکدیگر هستید تا بهترین نتیجه (غذا) را به کاربر برسانید.

این مدل نشانه گذاری برای محتوای سریالی استفاده میشود. مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند.

کسانی که تمرکز خود را بر اصول سئو، تولید محتوا و پاسخ گویی به کاربران قرار دهند در این مسیر موفق خواهند بود؛ زیرا کاربران همیشه به دنبال پاسخ سوالات خود هستند.

یک سوال دیگه من هم این هست : خیلی از رقیبامون رو که برسی میکنم ، بک لینک های زیادی دارن ، خیلیاشون چند تا وبلاگ ساختن و از اونجا به صفحه پوستر دیواری خودشون لینک دادن و نتیجه هم گرفتن ، بنظرتون اینکار درسته ؟ چون من فقط رو محتوا و دسته بندی های خوب تمرکز کردم و تقریبا تمام کارها رو کردم ولی نمیتونم بالای رقیبام برم

این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند.
برای آنکه مفهوم سئو را به خوبی درک کنید پیشنهاد میکنیم نظرات متخصصین این حوزه را در پاسخ به سوال سئو چیست؟ مطالعه نمایید.

مرحله اول آشنایی و پیش نیاز برقراری ارتباط، رسیدن به یک زبان مشترک است. اصول سئو لينک مقاله تکنیکال زبان مشترکی است که برای شروع رابطه بین سایت شما و گوگل به آن نیاز داریم.

به نظر من اینکه سئو چیست اصلاً مهم نیست. مهم اینکه بتونیم از راه هایی که گوگل سر راهمون قرار میده استفاده کنیم و به نتایج دلخواه برسیم. ممنون از ایده خوبتون. منتظر نظرات کارشناسان دیگری که در زمینه سئو فعالیت می‌کنند هستم

مورد خاص دیگه ای هم هست که سایت رو در نتایج افراد حاضر در اون کشور بیاره ؟ یعنی کلاً جامعه هدف سایت فقط اون کشور باشه .

برای مثال دوتا محصول دارم فقط عناوین و تصاویر متفاوتن ، از لحاظ مابقی محتوا یکاسان هستن . ولی یکیش رفته اکسکلود یکی ولید .

بررسی این نظرات نشان میدهد که سئو ابعاد بسیاری دارد. مطالعه این بخش به شما کمک میکند مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را شناسایی کنید.

در ابتدا از افرادی که در حوزه سئو و بهینه سازی سایت موفق و تاثیرگذار هستند تقاضا کردیم تا تعریف خود از این واژه را به صورت مختصر برای ما ارسال کنند.

شما میتوانید یک ایمیل با نام برند خود ساخته و سوالات کاربران را در همین نقشه پاسخ دهید.

البته پیج گل و گیاه هست. چقدر طور میشکه به قول شما متخصص بشم تو این زمینه.

آخرین اخبار و پستها را از طریق ایمیل دریافت کنید فعالیت های سئوکار

بهینه سازی موتور جستجو: مفاهیم آنالیز فنی در این تحقیق بر اساس یکسری مقالات، مطالعات و راهنمایی ها برخی از مفاهیم بهینه سازی موتور جستجو آورده شده است. محقیق معتقد هستند بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که هیچ وقت تمام نمی شود و تکنیک های زیادی برای بهتر کردن رتبه سایت وجود دارد ولی پیاده سازی همه آنها مشکل است. : تکنیک هایی که در این تحقیق برای بهینه سازی عنوان شده است عبارتند از:

زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند. اگر این صفحه از نظر سئو ارزش و اهمیت زیادی ندارد حذف آن از منوی اصلی تصمیم خوبی است ولی اگر صفحه مهمی در سایت شماست این کار را نکنید.

متخصص سئو مدرن یک هکر رشد باهوش و تحلیلگری کارآمد است که کار با ابزارهای بازاریابی دیجیتال را به خوبی می داند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود: در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.

Report this wiki page